torstai 1. kesäkuuta 2017

Sähköinen palvelutarjonta laajenee

SAMKin ServiceDeskin tarjonta laajeni tällä viikolla käsittämään kampuspalvelut. Tähän asti olemme tarjonneet asiakkaillemme mahdollisuuden raportoida IT-ongelmista ja nyt repertuaari laajenee erilaisiin kampuskiinteistöä ja -palveluita koskeviin asioihin.

Esimerkkejä uusista palveluista:

- kiinteistön korjaustarpeet
- avaimet, lätkät
- turvallisuus
- pysäköinti
- vieraiden palvelut
- kuljetus
- työajan seuranta
- aukiolot
- löytötavarat
- tapahtumat
- siivous

 

Palveluiden digitalisaatio on osa SAMKin strategiaa ja sillä tavoitellaan asiakaslähtöisyyttä, sujuvuutta ja tarkoituksenmukaisuutta.

Kesän jälkeen on luvassa lisää uusia palveluita.

Ottakaa ServiceDesk omaksenne!

Digiterveisin,

Jari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti